maanantai 2. marraskuuta 2009

siellä sanotaan Holaa!!





Hän täällä taas!

Nyt sitten vihdoin jatkan tämän blogin kirjoittamista Unnan seikkailuista ja tuumailuista.
Tänään kun hain Unnan hoidosta, Mellu (Unskin perhepäivä hoitaja) kysyi että onko Unna lähdössä matkalle? Tarina meni näin:
Unna: minä lähden lomalle Pirho mummin ja Mika ukin ja Pyry sedän ja Santtu sedän kanssa
Mellu: ai...ahaa
Unna: me mennään afrikkaan
Mellu (tuumi hetken mutta koska Unna oli niin vakuuttava ajatteli että ehkä kyseessä on loma matka tunisiaan tms) ai jaa..mikäs sen paikan nimi on?
Unna: en minä muista...ja sitten me saatetaan mennä sieltä espanjaan..siellä sanotaan Holaaa!!

Noh tässä vaiheessa Mellu arvasikin jo että ehkä nyt saattoi olla ihan Unnan omia juttuja.

Ja kuka sanoi että lapset eivät ole kekseliäitä:) tänään meillä oli taas piirrustus ilta, sitten kesken piirtämisen Unna sanoi minulle: sitten kun minä olen näin monta vuotta (kaikki sorpmet pystyssä) niin sitten sinä saat tulla minun häihin.
Mahtavaa, olen ehkä ensimmäinen kutsuttu siis, ehkä niitä ikävuosia on kuitenkin enemmän kuin kymmenen silloin;)

Nyt Unna pomppasi sängystä ja halusi vaihtaa unilelua, no sitten kun kilpikonna oli nostettu hyllyyn (kilpikonnasta on siis tullut Unnan rakkain pehmolelu) niin Unna kuiskasi: nyt minulla tulee kyllä tuota kilpikonnaa ikävä, saisinko sen takaisin. Pieniä juttuja aikuiselle, suurimpia pikku prinsessalle:)

-pjc & r u i-

Ei kommentteja: